Θέλοντας να ξεκινίσω λέω ότι υπάρχουν τρία είδη "Damage" τα οποία χωρίζονται σε υποκατηγορίες. Ας αναλυσω την καθεμία απο αυτές.
Ξεκινώντας απο το "Normal type damage".
Το "Normal type damage" είναι όπως οι περισσότεροι γνωρίζουμε τα απλά "hits" του ήρωα/creeps/ancients. Συγκεκριμένα στην Dota χρησιμοποιουντε τα εξής : "Normal Damage" , "Piercing Damage" , "Chaos Damage" , "Siege Damage" , "Hero damage". Ποια είναι όμως η κύρια διαφορά τους ; Θετοντας με απλα λογια καθε τυπος επιθεσης ειναι λιγοτερο (ή περισσοτερο) αποτελεσμάτικος εναντιων καποιας συγκεκριμενης Armor type.
Αναλιοντας : Υπαρχει μια αναλογια για καθε 1 Damage ποσο Damage θα προξενίσει στο αντιστοιχο Armor type.
Θετοντας ένα παραδειγμα :
Piercing damage for every 1 point of damage it deals :
2.0 to light armor
0.75 to normal armor
1.0 to large armor
0.35 to fortified armor
0.50 to hero armor
0.05 to divine armor
1.50 to unarmored
και ..
Chaos damage for every 1 point of damage it deals :
1.0 to light armor
1.0 to normal armor
1.0 to large
0.4 to fortified armor (Dota only normally does 1.0 to buildings)
1.0 to hero armor
1.0 to divine armor
1.0 to unarmored
Αυτο μας δείχνει οτι καθε είδος Damage ειναι για καποιο συγκεκριμενο σκοπο. Π.Χ το Piercing damage ειναι καλο για να σκοτονεις creeps διοτι εχουν "Unarmored Type Armor" αλλα ποτε ηρωες η ακομα χειροτερα να ριχνεις πυργους οι κτιρια τα οποια εχουν "Fortified Armor". To "Chaos damage" απο την αλλη ειναι ενα πολυ καλο ειδος Damage διοτι δεν μειωνετε παραπανω το damage του απο αλλους παραγοντες.
ΠΡΟΣΟΧΗ το "Chaos Damage" δεν κανει πληρως το Damage το οποιο αναφερετε, τα Armor Reductions λειτουργουν κανονικοτατα δηλαδη αν εχει ο Ηero 100 Damage και χτυπαει καποιον που εχει 14 armor (υποθετικα 50% reduction) θα τον κανει 50 damage.Ενω στην περιπτοση του Piercing Damage αν καποιο βαραει καποιον unarmored ο οποιος εχει 50% reduction με 100 Damage θα τον κανει 75 Damage (100 * 1.5 = 150 * 0.5 = 75)
Ο επόμενος τυπος Damage που θα αναφερω ειναι το Spell Damage.
Εδω τα πραγματα ειναι ποιο απλα. Καθε DOT/Spell κτλπ κανουν οσο Damage αναγραφετε στην περιγραφη του spell. Υποψην, οι ηρωες εχουν χαρης το "Hero type armor" ενα passive reduction της ταξης του 25%. Δηλαδη ενα spell που κανει 300 Damage θα κανει [300 - (300 * 0.25)]= 225 οποτε καλυτερα να υπολογιζετε τα spell σας με βαση αυτην την κλιμακα.
O τελευταιος τυπος Damage που θα αναφερω ειναι το Pure Damage.
Αυτο το συγκεκριμενο Damage ειναι ενα συνθετο Normal/Spell Damage ο οποιο υπερπερναει οποιοδηποτε Reduction αυτο το κανει και περισσοτερο θανατηφορο απο τα υπολοιπα ειδη. Ελαχιστη Heros εχουν Pure Damage και ειναι φιμισμενη για την καταστροφικοτητα των Skill τους . Αυτοι ειναι μερικοι απο αυτους :
Silincer - Glaves of Wisdom
Obsidian Destroyer - Arcane Orb
Tinker - Laser
Enchantress - Impetus
Magina - Mana Void
Ερωτησεις θα απαντηθουν και θα ενσωματοθουν στο παρων Topic.